Kerb -Summer Fest.- 8月23日 地元夏祭り


On 23rd August, they had a small Summer festival in the city. Although the night view must've been more beautiful with lots of lights in the dark, we came there in the early evening as we wanted to grab some for dinner. 
We went to this last Summer too but I missed taking photos.  As it was the first time for me, it kept me amazed and I was busy having fun :D
As you see in the photos, there were some rides and many snack shops. Too sad that my family left here 1 week before this fest. From the middle of August to the beginning of September, there are some Summer evens in cities and tourists can make more memories besides sightseeing. 
This second snap is my outfit of the day :)

8月23日に、地元の小さな夏祭りに行って来ました(町が小さいので規模も小さい)。
夜になれば屋台やアトラクションの明かりがきれいだったんだろうけど、遊びがてら夕飯を食べるのが目的だったので夕方のまだ明るい時間帯に行きました。
去年もこの夏祭りに来ましたが私には初めてだったので、楽しむので忙しく全く写真撮っていませんでした笑
写真を見ての通り、小さいながらも乗り物やいろんな食べ物を出しているお店がたくさん出ていました。私の家族も、あと一週間帰国がずれていれば夏祭りを楽しんで帰れたのにな〜。8月中旬から9月最初の週まであちこちで夏祭りや催し物があるので、運良く日程が合えば旅行で来た人たちも観光以外にまた思い出が作れるんですねー。
二枚目の自撮りがこの日の服装 ヽ(*´∀`)ノ

☟☟☟☟☟



 

Jan's got Pizza with salami.
じょんはサラミピザを最初にゲット。

 

I always come to this Asian snack shop. They open this shop at Summer and  Winter festivals. 

私はここのアジアショップにいつも来ます。見た目によらずけっこう美味しいんだよ笑
この夏祭りの他にクリスマスマーケットにも彼らはお店を出しているので、また今年も行きます!

  

As a dessert! Strawberries coated in dark chocolate :)
Now I'm looking forward to Christmas market!

デザートに♡ イチゴがダークチョコレートでコーティングされているのを買いました。
さぁクリスマスマーケットが楽しみだな〜〜w

M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...