Quick Return 一週間の帰国



From 11th. June till 25th. June I was back in Japan. As I thought that I wouldn't have enough time to return home any more once I start going to school again in September and I couldn't see my family in the end of this year, I decided to make 2nd return to Japan to spend time with them. As a surprise ;) 
I've told my mom though that I'll fly back as I needed her to pick me up at the airport but both my brother and sister never knew that I'd show up suddenly in the house. 
Here are photos I took from coming flight on 11th. Tuesday until the first weekend of 15th and 16th. 
Marina, who's my best friend that I've known since we were 3 years old, was the only person I got to meet in this short stay. We met in Shinjuku, had lunch, enjoyed 4 flavors of Baskin Robbins ice creams, and made Puri-kura (photo sticker) as always. 
Last photos are when Haruka and I played with gal-makeup :) Enjoy it.

先月11日(到着12日)から25日までの一週間程度日本に帰国していました。9月からまた学校に行き始めたら忙しくなって年末家族に会えないと思い、チケット取って年始以来二回目の帰国をしたわけです。サプライズでね ;)
お母さんには話してあったのですが弟と妹には内緒だったので、反応が楽しみでしょうがなく、お母さんも黙ってるのかなり頑張ったみたい笑
この写真は(下☟クリックしてもっと見てね)11日のフライトから最初の週末の15,16日。
3歳からの親友のまりにだけ、今回会えました。時差ボケで寝れない&日本時間日中激眠い上に湿気の高さ&天気の差で帰る前に体調がよくなくって、誰かに声かけて遊ぶのは控えました。
記事最後の写真ははるかにつけまとカラコンで遊ばれて遊んだものですw現役JKギャルに自撮りの仕方も教えてもらいました。写真楽しんでね☟☟☟☟☟

The ground staff who's friend of my hubby, blocked the whole 3 seats of me for a relaxing flight. COOL. 
ジョンの友だちのグランドスタッフが、3席丸々私のためにロックしてくれた〜!
「快適な空の旅を」笑 わ〜い快適!


 Beautiful sky from window. 窓からの眺め


Dinner 夕食


Breakfast 朝ご飯



When I made it surprise. サプライズ成功 笑


She held me crying for surprise lol サプライズ直後のハグ


on 15th. with Marina at Thai restaurant for lunch. まりと新宿で。お昼はタイレストラン 


This is what I had. ごはん来た!



For 40th anniversary, if you order "Happy 4 you" (I think that was that name), you can choose 4 flavors.
40周年記念で好きなの4種類!ここは食べるっしょ








Tokyo GAL! 例の。笑

xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...