Hang Out with My Buddy! 8/15 2011


We met up for drinks on 15th after his work; I was off. James (he stopped using his last name, Cory lately lol) and I, as you know if you check my blog often, have been buddies for 3 or 4 years. Since my decision that I'm going to move to Germany in October, I've been cherishing every single second to spend with my important friends. He might leave Tokyo when September comes so it gets even more precious to be with my best friend, Cory. There's no need to add more words to explain about good friendship.
I always can stay the way I am in front of him no matter what mood I'm in. We argued a lot, did stupid things (got drunk and walked randomly on the street, looked wasted etc etc), laughed a lot, enjoyed the same hobbies (like guitar, photography, model work, cooking) and more. Could say we grew up together because we met after he came to Japan to live with no friends and I just graduated from a college and started working in this huge place, Tokyo, with no friends. I couldn't express how much I appreciate our friendship and stuff we have spent until today.
I love you Cory, we'll be best friends no matter how old we get! let's hang out again as often as possible dude!


15日、コリーの仕事の後に会って飲んだよ。甚平がほしいけど選ぶの付き合ってって誘われて(今さら)、それが夕方6時半。。そのまま遊ぶ予定だったけど8時PM~10時PMまで急に仕事が入っちゃってその後またあってようやくご飯w 2時間ヒマでアホんなりそうだったけどひたすら歩きまくっていい運動になったかな笑 
もし私のブログ頻繁にチェックしてくれたらわかると思うけど、コリーとはもう3,4年の付き合いなんだよね。この10月に私がドイツに引っ越すって決めてから今まで以上に友だちとハングアウトする時間が大切になってきてて、親友のコリーもその大事な大事な一人。彼も9月に東京から出ないといけなくなるっぽくてお互い急に時間が無くなった笑 だから毎日のように誘ってくれてて(自分も誘えよ)、ちゃんと写真撮っておくか、って思って泡盛飲んでる最中に撮ったのがこれ。たくさん口論もしたし、バカなこともしたし、笑って、趣味なんかもシェアして(ギターとか料理とか写真とかモデル業界とか色々)。。何か同じタイミングで知り合って成長してきたところがあるの。彼はカナダからワーホリで日本に来たばっかで友だち全然いなくて、私は専門出て就活して仕事して友だちいなくて。だからすごく濃いんだよね~。ほんと、出会いに感謝してるしベストフレンドになれてよかったな、って思う。
大好きだよー!!どんなに年とっても親友でいようね! 離れるまでできるだけいっぱい遊ぼう!

xM

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...