Day 4-World Management Congress 2016 - Goodbyes

Last day, 12th, started with some chaotic issues at the hotel lobby that was crowded with all Asian guests wanting to check out…
Check out time was at 12:00, which also ends my contract for this time. I only needed to help our team check out noon and see off, then I got to be free. 
There were however those who wanted to check out earlier and go to the city for the last sightseeing. I woke up at 10:00, had not noticed my alarm rang, put a quick  makeup on and went downstairs to help them out. I didn't oversleep as we didn't make an appointment time but missed breakfast for the last chance. Oh well..
In a while, everyone checked out, I gathered taxis and saw them off wishing them a safe flight back to Japan. Mission completed.
Our President invited me for lunch two days before and I was really looking forward to it. This is something what you can work hard for. 

最終日12日の朝は早速カオスな状況からスタートしました。ホテルロビーがチェックアウトしたいアジア人で溢れていてホテルスタッフもイライラが顔に出てました笑
最終チェックアウトは12:00で、私も皆さんのチェックアウトが完了したら帰宅でOKということだったので特に朝は急ぐ必要はありませんでした。
しかし早くチェックアウトしてフライトまでの自由時間をまた街で過ごしたいという人はもちろんいたため10時に起きて急いで化粧して下に降りました。
一応アラームはセットしたのに全く聞こえず朝食も逃しちゃいました。トホホ。。
しばらくし皆さんをチェックアウトさせ、タクシーかき集めてお見送りし無事終了。任務完了です。

2日前に社長からお昼一緒に食べようと招待されたのでこの後タクシーで街に出ました。


On my way to Römer. My view from cab.
ホテルを出て旧市庁舎を目指します。タクシーからの眺め。


Here I am! I'm so hungry!
着きました〜!お腹空いた。



Had wonderful lunch!
お腹も気持ちも大満足。


A view from the restaurant.
レストランからの眺め。おいしいご飯にフランクフルトの真ん中でビール飲んでます。幸せ。


Nice chat over coffee. It was a great time!
いろんな話もできて充実の4日間でした。
Thank you for reading.
xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...