People who you'd keep in life ずっと大切にしたい人たち


I got to meet two of my best friends for the first time in 7 years in Takadanobaba, Tokyo!! 
The guy next to me is my school mate who I got to know when I was 16 (and so was he) in high school at trial enrollments of the collage that we graduated from. 
After the graduation he studied and finished the University in Canada and came back here to work.
In my opinion he must've been one of hardest worker in the school. I was "panting" over my assignments and dying studying but he was always going ahead. All efforts he's making that I take my hat off to. 
And the guy behind us is a professor from Kansas who taught us economics and American history in collage time. 
He'd made best classes with a lot of humor over years. There are thousands of "fans (we)" of him.  


高田馬場で7年ぶりにこの二人に会えました!
私の隣にいるのは高二の時に専門の体験入学会で知り合い入学、卒業したタレス。
卒業後彼はカナダの大学に行き卒業してから日本へ帰国し仕事をしています。
学校一くらいの勉強家でいつも彼の努力っぷりには脱帽です。
私たちの後ろにいるのは経済学と米国史を教えてくれていたカンザス出身の先生。厳しいながらもユーモアたっぷりの授業でほんとに彼のクラスは笑いで溢れてました。

The collage has several buildings and the one we went is in Mejiro but the trial enrollment always took place in Takadanobaba. 
It feels so nice to be back here again after many years and everything seems the same as before. 
I couldn't help taking some photos near the station while waiting for friends.

お世話になった専門には複数校舎があり私たちの校舎は目白だったのですが、高校生の時に頻繁に来て通った校舎は高田馬場のものだったので久しぶりにきて写真撮っちゃいました。
何年経っても変わらない風景っていいですね。友だちを待ってる間にフラフラ周辺を歩いてました。



1 or 2 weeks later we had Thales' birthday party in Shinjuku.
I got to know some of his friends and had a fun party!
Sorry for this blurry photos.

 1,2週間後にタレスの誕生日会があって新宿で初対面の人たちとも仲良くなりパーティ!
ブレブレですがお許しを。

Reunion is always so great. 
We've grown up and gotten experiences to share. 
The feeling on your way back home on the train is nice and you think you'd want to keep them for good. This kinda night.

再会っていつも何にも代えられない特別な瞬間ですよね。
大人になって共有できる経験もできて。
帰りの電車で浸る気持ちってすごくいい笑 彼らをずっと大切にしたいな、とかって思いますよね。そんな夜でした。

 xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...