Date and Meet in Crazy Days つかの間のデート


I forgot to take a photo of us. One day we got to have some time together and a day off. 
Fortunately Jan's day off and my weekend matched that time and we were in need of having some relaxing time before he had to fly back. 

A restaurant we found for dinner was one serves Hawaiian food. 
I'm always in love with Hawaiian style rooms and its exotic interior items. I couldn't stop imagining my ideal room (just one of options) with all that. 

食べもの写真ばっかり撮って自分たちの写真撮るの忘れちゃいました。
先日、幸運にも週末とじょんのフライトのオフが被って久しぶりに(ほぼ)丸一日一緒に過ごせました。
もっと寝ていたいところだけどせっかく彼がいるのにもったいないのでお出かけ!

一日ショッピングモールを歩き回って夕飯に見つけたレストランがハワイアンでした。
初めて来たけど雰囲気は良かったのでここでいただくことに。
ハワイのインテリアって私はいつもすごく惹かれてしまって妄想が止まりません笑
ご飯も美味しくて楽しいひとときでした。




Cobb salad came :D 

最初に来たのはコブサラダ。 


He ordered loco moco.
It was good but as I would make L&L style loco moco often in Germany I was sure I could make better one hehe

じょんが注文したのはロコモコだったけど、私はL&Lスタイルのロコモコをよくドイツで作っていたのでこれより美味しいのを作れる自信がありました。

What I ordered was Hawaiian pancakes with macadamia nuts cream with whipped cream on top.
This was nice!
They have a daily special pancake from day to day as "Today's pancake"and mine was the one for that day. So I went ahead and ordered this.

わたしが頼んだのはパンケーキ。話題になったパンケーキを帰国後初めていただきました。このレストランは"今日のパンケーキ"として日替わりでパンケーキを提供しているようで、じゃあせっかくだから、ということで粉ものに。

Being together just for one day after waiting for weeks is so short. We can barely see each other.
How would you manage to keep long distance relationship if you had it?
xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...